Bu yaz Xbox ve Bethesda vitrini sırasında Arkane Studios’tan Redfall’ı detaylıca görme şansı yakaladık. Yeni açık dünya kooperatif nişancı oyunu etkinliği başlattı ve o zamandan beri bize oyunun hikayesi hakkında daha fazla ayrıntı verildi. Bugün, ekipmanlara ve yetenek ağacına odaklanan başka bir yeni fragmanla karşılaştık.
Fragman, kahraman yetenekleri ve oyunun açık dünyası hakkında fazlasıyla fikir verdi. Arkane, şimdiye kadar görülmemiş olan ve oyunun mekaniğine daha fazla derinlik ve anlayış katması gereken yetenek ağacı sistemini detaylıca anlattı. Kahraman ve teçhizat özelleştirmesi önemli bir özellik olacak ve hareket halindeyken doğruluğu ve hasarı artıran “üstün bir kazık fırlatıcı” olan Sawfish gibi bazı silah özellikleri gösterildi.
Redfall Resmi Oynanış Fragmanı
Oyun, derecelendirme, atış hızı, yeniden doldurma hızı ve şarjör boyutu dahil olmak üzere çeşitli istatistikler de sergiledi. Derecelendirme özelliği fazlasıyla ilgi çekici ve yüksek düzeyde verimli kombinasyonlar oluşturmak için en iyi silah teçhizatı bilgisine sahip olmayanlara yardımcı olacak.
Herhangi bir anda biri yeşil, biri mor ve biri mavi olmak üzere üç silah mevcut olacak. Henüz, bunların silah tipi yuvalar olup olmadığı veya renklerin silahın derecesiyle ilgili olup olmadığı belli değil. Ayrıca mevcut Vampire God Remnants, Soul Remnants ve Blood Remnants’ı gösteren ve silahların hem özelleştirilebilir hem de yükseltilebilir olduğunu gösteren bir bölüm mevcıt.
Redfall, Xbox Series X/S ve PC için piyasaya sürülmeye ayarlandı ve Game Pass‘te ilk günden mevcut olacak.