Pokemon hayranları tarafından sabırsızlıkla beklenen Pokemon GO oyunu beta sürecini geçtiğimiz günlerde tamamladı,şimdi ise pokemon hayranları oyunun çıkmasını dört gözle bekliyor.

Nintendo'dan henüz resmi bir açıklama gelmemesine rağmen Pokemon hayranlarının çıkacağı tarih hakkında tahminler yapmaması elde değil. Sosyal medyada dolaşan yorumlara göre oyunun en geç bu hafta sonuna kadar IOS ve Android için sürpriz bir çıkış yapması bekleniyor,bunun sebebi ise Geliştirici firma Niantic,Nintendo ve Pokemon şirketinin bu hafta sonu yapılacak Ulusal Pokemon Turnuvası vesilesiyle oyunu piyasaya sürülmesi yada en kötü ihtimalle çıkış tarihinin verilmesini düşünmeleri.

Tabi ki bu bir teori olduğundan fazla dikkate alınmayabilir,ancak Nintendo'nun yaptığı açıklamaya göre oyun en geç Temmuz 2016 sonuna kadar piyasaya çıkacak,oyunun bu kadar gecikmesi hayranlarını üzen bir husus belkide geliştiricilerinin eksikleri üzerinde durması oyunun daha sağlıklı bir çıkış yapmasını sağlayabilir.
Oyunun çıkış tarihini hepimiz merakla bekliyoruz.

