Close

Giriş

Close

Register

Close

Lost Password

Pentagon, Pokémon GO’yu yasakladı

Oyun Ulusal Güvenliklerini Tehdit Ediyormuş

Genelkurmay Başkanlığı ve Amerika Savunma Bakanlığı olarak bilinen Pentagon, Pokemon GO oyununu uluslararası casusluk faaliyetlerine yardımcı oluyor diye yasakladı. 19 Temmuz tarihinde yayınlanan protokolle oyunun Pentagon bölgesinde ve çevresinde oynanması yasaklandı.
 

Oyuna gelen yasağın  temel sebebi ise Pentagon ana karargahında bulunan tesislerin ve odaların sırlarının deşifre olma olasılığı. Ayrıca oyunu oynayan Pentagon çalışanlarının kişisel bilgilerinin çalınması sonucunda ulusal güvenliğin tehdit altına gireceği ve siber saldırıların artmasına sebep olacağı söyleniyor. Oyunda bir GYM yeri olan Pentagon, apar topar bundan arındırıldı. Ulusal güvenlik meseleleri Niantic'in belli başlı yaptırımlar yapmasını zorunlu kılacak gibi gözüküyor.

Haberi Paylaş
Benzer İçerikler
0
0

    Yorum Yaz

    Email adresiniz yayınlanmayacak.

    Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz.