Crystal Dynamics, yılın başlarında, Marvel’s Avengers planlarının “birçok yeni kahraman” içerdiğini söyledi ancak bu, geleceğe çok fazla uzanmayacak gibi görünüyor. Önemli sızıntı kaynağı Miller Ross tarafından yayınlanan yeni bir rapor, oyunun hem lansman öncesi hem de sonrasındaki sorunlu gelişimine ışık tuttu ve oyuna verilen desteğin ne zaman kesileceğini açıkladı.
Rapor, Marvel’s Avengers‘ın birçok perde arkası sorununu anlattı. Bunların en önemlisi, büyük birikmiş teknoloji borcu nedeniyle oyunla ilgili bir dizi soruna neden olan (ve kısmen de bu yüzden) Crystal Dynamics’in dahili motorunu kullanması olarak açıklandı. Hatta, stüdyo bir sonraki Tomb Raider oyunu için Unreal Engine 5’e geçti.
Marvel’s Avengers’ın Pek Ömrü Kalmadı
Yetersiz lansman sonrası destek, birkaç lansman sonrası sürümün yayın planına uyulmaması, oyuna daha önce vaat edilen özelliklerin eklenmemesi ve oyunun özellikleriyle ilgili tartışmalar da dahil olmak üzere oyunla ilgili diğer sorunlar rapor boyunca açıklandı. Değişen dahili öncelikler nedeniyle, sık sık sızdırılan She-Hulk genişlemesi de muhtemelen iptal edildi.
Rapor, Marvel’s Avengers güncelleme desteğinin, birçok sorunun bir sonucu olarak yakında sona ereceğini de iddia etti. Başlangıçta Crystal Dynamics’in oyunu en az 3-5 yıllık bir süre desteklemeyi amaçladığı iddia edildi ve bu noktada stüdyo yalnızca 3 yıllık sözünü yerine getirebilecek. Ross’un raporuna göre, oyuna olan destek 2023’te sona erecek ve bunun ötesinde oyun için yeni içerik yayınlanmayacak.
Elbette ilginç olan, son raporlara göre, Crystal Dynamics’in yeni sahibi Embracer Group’un “Avengers’in çok ötesine uzanan” bir Marvel anlaşması üzerinde çalışma sürecinde olması, bu yüzden bunun Crystal Dynamics’i nelerin beklediği henüz belli değil ancak şimdilik, stüdyonun sevilen evrenle olan ilk deneyimi, bir süre sonra hafızalarımızdan silinip gidecek.