Yapımcılığını Fullbright’ın üstlendiği Tacoma, firmanın ilk başarılı projesi olan Gone Home’un devamı niteliğindedir.
2013 yılında piyasaya sürülen Gone Home ile başarılı bir çıkış yakalayan yapımcı firma günümüz oyun dünyasını da kasıp kavurmaya devam etmektedir.
2012 yılında çıkan Dear Esther’i de unutmamakta fayda var tabi ki. O zamandan günümüze kadar oyunlarını geliştiren ve yeni özellikler katan firmalar ne yazık ki artmadılar. Bu gidişata dur demek isteyen Fullbright hız kesmeden yeni projelere imza atmaya devam ediyor.
Tacoma adlı oyundan bahsedecek olursak, oldukça kısa bir oyundur. Yani bir oturuşta oyunu bitirebilme olasılığınız yüksektir. Oyun içerisinde dikkat çekici ve sürükleyici bir hikaye olmasada, sürpriz oyun tarzıyla azda olsa dikkat çekebilmiştir.
Oyun içerisinde hikaye 2088 yılında geçmektedir. Oyunda Tacoma adında bir taşeron firmasına işçi olarak giriyoruz. Bu istasyon üst düzey teknolojiye sahip bir yapay zekaya sahiptir.
Oyun içerisinde bizden istenilen görev Tacoma’ya girmemiz ve yapay zekanın modülünü güvenli bir şekilde geri getirmektir.