King’s Bounty 2 Denuvo Sistemini Kullanacak

Yakında piyasaya sürülmesi beklenen King's Bounty 2'nin Denuvo Anti-Tamper teknolojisini kullanacağı ortaya çıktı.

Prime Matter, King’s Bounty II için E3 2021 oynanış fragmanını yayınladı. Bu yeni sıra tabanlı RPG, 24 Ağustos’ta çıkacak ve Denuvo Anti-Tamper sistemi teknolojisini kullanacak.

Kings's Bounty 2

King’s Bounty 2, oyunculara gerçekten sürükleyici bir RPG deneyimi sunmak için taktik sıra tabanlı savaşlarını genişletiyor. Her biri kendi benzersiz hikayesi olan üç kahramandan birinin rolünü üstlenen oyuncular, ayrıntılı ve yoğun bir fantezi ortamında doğrusal olmayan, açık dünya macerasına başlarlar.

İşte oyunun temel özellikleri:

  • Oldukça sinematik bir deneyimin merceğinden anlatılan King’s Bounty 2, seçimi oyuncuların ağzından ziyade ellerine bırakıyor. Klasik RPG geleneklerini benimseyen oyuncular, diyarın kaderi üzerinde geniş kapsamlı sonuçları olan zorlu ahlaki seçimlerle sık sık karşı karşıya kalıyor. Ancak basit diyalog seçeneklerine bağlı kalmak yerine, asıl ağırlığı taşıyan oyuncuların eylemleridir.
  • Oyuncular savaşa girdiğinde, savaş alanı doğrudan dünya haritasının içinden geçtikleri belirli bir bölümünü yansıtır. Bu, oyuncuları, potansiyel riskleri en aza indirmek ve hatta kendilerine üstünlük sağlamaya çalışmak için savaşa girmeden önce çevrelerini düşünmeye zorlar.
  • Gerçekçi, hacimsel savaş alanları artık King’s Bounty 2’de savaşın ayrılmaz bir parçası. Maksimum taktik çeşitlilik yaratan, her türlü engel ve özellik, vadilerden ve tepelerden vagonlara ve daha fazlasına kadar savaş haritalarında bulunabilir. Artık her savaşın kendine özgü taktik avantajları ve dezavantajları var.
  • Oyuncuların bu umutsuz, bölge çapında mücadelede topraklanmış kalmasını sağlamak için sevilen tür mecazlarını cesur bir gerçekçilikle ustaca harmanlayan geniş bir fantezi dünyasını deneyimleyin.




Cevap Yazın

E-posta adresin yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Şifremi Unuttum

Kayıt Ol