Japonya'da lisanslı Mario kostüm satışları başladı.Evet,yanlış duymadınız.

Lisanslı mario kostümleri sizleri Japonya'da bekliyor. Üstelik kostüm alana sakal bedava.
Kostüm deyip geçmemek lazım.Nasıl da şık duruyor mankenlerin üstünde değil mi ?
Japonya'ya gidip bir çift almayı düşünüyorum.
Meraklıları varsa şimdiden söyleyelim kostüm fiyatı 7,500 yen (60$).


1 Yorum
bize lazımdır pokemon kostümü :p