Close

Giriş

Close

Register

Close

Lost Password

Fenerbahçe, E-Spor’ da Takım Toparladı. Biraz DP, biraz Super Massive…

Leage of Legends' da küllerinden yeni bir takım doğuyor. Sağlam bir takım kurması beklenen bir tek Galatasaray kaldı.

Bildiğiniz gibi E-Spor dünyası genişliyor. Türkiye olarak 3 büyük takımımız olan Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray üçlüsünün de bu sene E-Spor arenasında takımları ile yarışacağını duymak, hepimizi fazlasıyla mutlu etti. Kadrolarda yavaş yavaş sağlamlaştırılıyor. 1907 Fenerbahçe E-Spor Kulübü olarak anılacak olan klüp, bünyesinde 2 Koreli oyuncu barındırıyor. Takım kadrosunda yer alacak isimlere göz atacak olursak, Şu anda takımın  koreli oyuncusu bulunmakta. Toplamda 6 oyuncu bulunduracak Fenerbahçe, bir oyuncusunu yedek kullanacak. Bu kullanıcılar, orman için Berke “Thaldrin”Demir, Team Turquality’ den Lee “Reach”Joo-won,  orta koridor için Kore’ de LCK tecrübesi yaşamış, daha önce Longzhu takımında forma giymiş, Kim”Frozen”Tae-il, nişancı rolünde Team Orora’ da forma giyen Bertuğ “J1mmy” Bayrak ve Dark Passage’ de forma giyen destek oyuncusu Ishak “un1tback” Yılmaz yer alacak.

15078868_225748061172539_4974978395054905756_n-640x243

Bu Kadro Tutacak  Gibi Duruyor

Açıkçası Fenerbahçe, oturmuş düşünmüş ve sağlam bir kadro ile gelmiş. Umarım Fenarbahçelilerin yeni kadrosu hoşunuza gitmiştir. Yakın bir zamanda Galatasaray için de böyle bir kadro kurulması gerekiyor. Unutmadan söyleyelim, takıma gelen yedek oyuncu da SuperMassive TNG’ den Bahadır ” JAPONE” Çolak oluyor.

 

 

Haberi Paylaş
Benzer İçerikler
0
0

    Yorum Yaz

    Email adresiniz yayınlanmayacak.

    Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz.