Death Stranding‘in Hideo Kojima tarafından düzenlenen Director’s Cut versiyonunun 24 Eylül’de yayınlanacağı açıklandı. PS5 kullanıcıları şimdiden heyecanlanmış durumda.
Sony ve Kojima Productions, bugünkü State of Play sunumunda çıkış tarihini doğruladı. Yeni bir fragman da bize, Director’s Cut’ın temel oyuna kıyasla neler eklediğini ve değiştirdiğini daha iyi görmemizi sağladı. Kısaca söyleyecek olursak, çok fazla değişiklik var.
Yeni bir konsola gelen bir Director’s Cut’tan beklendiği gibi, oyunun tamamı PS5 için görsel olarak yeniden düzenlendi ve bazı yeni hikaye görevleri de eklendi. Bugünkü fragman, ayrıca yükseltilmiş bir yakın dövüş ve yeni silahlar da dahil olmak üzere genişletilmiş savaş mekaniklerini kullanarak savaşmaları için kullanıcılara imkanlar sunulacağını gösterdi.
Temelde bazı objeleri A noktasından B noktasına taşımakla ilgili bir oyun olan Death Stranding, Director’s Cut versiyonunda teslimatları daha hızlı taşımanıza yardımcı olmak için yeni teslimat araçları da ekledi.
Bir destek iskeleti (muhtemelen taşıma kapasitenizi artırmak veya sizi sabit tutmak için), boşlukları temizlemenize yardımcı olacak bir atlama rampası, yanınızda bir şeyler taşıyacak bir arkadaş botu ve gerçekten saldığınız anlar için bir mancınık.
Yeniliklere Fragile Circuit isimli bir yarış modunun da dahil edilmesi, Kojima’nın yine deneysel bir çalışma içerisinde olduğunu bizlere sunuyor. Bakalım beklentiler bu kadar yükselmişken oyun başarıyı yakalayacak mı?