Close

Giriş

Close

Register

Close

Lost Password

Blizzard 100,000 WoW Hesabını Banladı

Bot kullanmanın cezası az bile

Yayınlandığından beri World of Warcraft’ın en büyük sorunlarından biri bot’lar olmuştur. Bot sistemi sayesinde oyuncular bilgisayar başında değilken, yaratılan karakter hareket etmeye devam ederek altın ve tecrübe kazanmasına yaramaktadır. Hatta son zamanlarda bot’lar o kadar geliştirilmiştir ki, karşınızdakini gerçek bir oyuncu bile sanabilirsiniz. 

Bu durum için şimdiye kadar aldığı önlemlerin yetmediğini anlayan Blizzard, dün akşam tabiri caizse resmen baskın yaptı. Bot kullandığı tespit edilen 100,000’e yakın kullanıcının hesabı, ‘oyun mekaniklerini kötüye kullanma’ suçuyla banlandı!

Blizzard 100,000 WoW Hesabını Banladı

6 ay devam edecek ban süresine karşı çıkıp bot kullanmadığını iddia eden oyuncular için ise Blizzard şöyle bir açıklama yaptı:

“Bot kullanmak sadece karakterin hareket etmesi değildir. Eğer bir program sizin adınıza tuşlara basıyorsa, kullanım koşullarını ihlal etmiş olursunuz.”

Sonuç olarak; sevgili oyuncular, lütfen bot kullanmayın, eğlencenizden mahrum kalmayın.

Haberi Paylaş
Benzer İçerikler
0
0

    Yorum Yaz

    Email adresiniz yayınlanmayacak.

    Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz.