Oyunların oynanabilirliğinin sınandığı, sokak ağzı eleştirilere maruz bırakıldığı, azıcıkta B.O.K atıldığı bu bölümde yine 3 tane oyuna göz gezdirildi. Genelde korku oyunlarına ağırlık verdik.
1) The Forgotten Ones
Korku oyunları hastaları yanaşın bakalım, kalbi olanlar siz azıcık ötede durun. Beyler Steam’de beleş olarak dağıtılan bir oyunla daha karşınızdayım, The Forgotten Ones (Türkçe meali: Nazi’lerin yediği B.O.K’ları temzilemece). Oyun klasik korku oyunlarının ötesine geçmiş. Sağdan soldan zart! diye garip guraba yaratıkların çıktığını görünce, oturduğunuz yere patır patır bırakabilirsiniz (Örnek A1 = Ceren). Onu geçtim en sevmediğim şey; ordan burdan ağlayan velet sesleri gelince iyice bir tırsıyorsunuz. Oyun beleş ama grafikleri gayet iyi. Ama yinede eğitim moduydu, ottu B.O.K’tu olmadığı için oyunu çözene kadar malamat oluyorsunuz. Ayrıca karakter görünümleri biraz kötü olmuş, k*çıma kaş göz çizsem daha iyi görünür. Ama beleş sirke baldan tatlıdır sözü biz Türkleri yakından ilgilendirdiğinden bu oyunda B.O.K var diyebilirim. (O yaratıklar nasıl bir tipdir Allah’ını seversen gir de bir bak. Sana oksijen sağlayan ağacın yaprağını seviyim(!) ben)
2) ArcheAge Online
Aç gibi beklediğimiz ArcheAge Online sonunda beleş olarak oynanabilir duruma geldi. Betasına katılmak için mal gibi 140€ verenler varsa geçmiş olsun evladım, açtın şemsiyeyi. Oyun eyvallah gayet güzel. Ammaaa birader bu kadar mı zor olur bir oyun. Hayır tuttum Assassin açtım (bildiğin bıçakçı) oyunun ilk 5 dakikası elimde bıçak, sonraki 10 dakikası kılıç, daha sonra da kalkan falan verdiler (noluyo a*k bi karar ver). Oyunun mantığını kavrayacağım diye beyni yakarsın dikkat et. Karakter modellemeleriydi, y**aktı kürekti her şeyi güzel. Ama oyun tam sürüm çıkmış olmasına rağmen durduk yere karakterin kolu bacağı saydam görününce insan bir garip oluyor. Hele de hatun karakter açınca bir heyecan bir adrenalin (sapıh sapıh)…
140€ verip Beta alanlar ise:
http://www.youtube.com/embed/CBkXVh8F1jA?origin=http://diply.com


8 Yorum
Silender Man İbrahim tatlıses gibi giyinmiş dolaşıyor etrafta 😀
2. oyunda sapk :/ ama kim yapmadı şimdi 🙁
^^ Aynen
Avel avel 🙂 140 avroda az değilmiş 🙂
Çoğu oyunda azıcık ucundan tattırır gibi oyunu oynuyosun belli bir yerden sonra artık para istiyor saçma birşey 140 £ nedir be.
he bide videolu isteriz artık 🙂
hat trick gelmiş abi 🙂 Hayırlısıyla okumaya başlıyorum
Bakalım bir dahaki videolu olacak gibi Metehan’ım
Gelcek gelcek söz 🙂
Borumu yav ben o parayla Steam de neler alırım