Tüm Fallout 76 Mutasyonları ve Etkileri

İşte Fallout 76 mutasyonları ve tüm etkileri.

Fallout 76’da mutasyon sistemi yer alırken, bu sayede karakterinize hem artı, hem de eksi puanlar ekleniyor. Böylece kimi durumlarda avantajlı, kimi durumlarda ise dezavantajlı hale geliyorsunuz. Bu yönüyle de aslında Fallout New Vegas’daki trait sistemine benziyor. Yaratıklardan, gıda ve içkilerden, radyoaktif atıklardan ve radyasyon bölgelerinden alabileceğiniz mutasyonların tam listesi ise aşağıdaki gibi.

Chamelon

* Zırh giymiyorken ve sabit dururken görünmezlik sağlar.

Bu mutasyonla üzerinizde bir zırh yoksa ve sabit yerinizde durursanız görünmez oluyorsunuz. Dolayısıyla yine hasar alıyorsunuz fakat düşmanların yerinizi tespit etmesi neredeyse imkansız hale geliyor.

Bird Bones

* +AG, düşme hızı yavaşlaması, -4 STR

Bird Bones ile karakterinize +4 Agility puanı eklenirken, aynı zamanda yüksekten düşerken de çok daha az hasar alıyorsunuz. Buna rağmen bu pozitif etkilerin yanında -4 STR puanı ekleniyor.

Eagle Eyes

* +4 PER, yüzde 25 kritik vuruş hasarı, -4 STR

Bu mutasyonla +4 perception ekleniyor ve böylece düşmanları daha kolay tespit ediyorsunuz Aynı zamanda kritik vuruş hasarınız da önemli ölçüde artıyor. Karşılığında ise -4 STR düşüşü oluyor.

Egg Head

* +6 INT, -3 STR, -3 END

Intelligence puanınız +6 artıyor fakat karşılığında strength ile endurance kaybı yaşıyorsunuz. Fallout 76’da INT puanınız yükse olursa terminalleri daha kolay hackleyebiliyorsunuz. Aynı zamanda craft ettiğiniz eşyaların dayanıklılığı da artıyor.

Electrically Charged

* Yakın dövüş saldırısı yapanları kilitleme şansı

Bu mutasyona sahip olduğunuzda yakın dövüşle saldıran düşmana elektrik hasarı veriyorsunuz fakat karşılığında ufak miktarda hasar size geri dönüyor.

Empath

* – yüzde 25 takıma hasar, + yüzde 33 oyuncuya hasar

Bu mutasyon grup halinde hareket ederken epey faydalı. Takım arkadaşlarınıza giden hasar yüzde 25 düşüyor fakat karşılığında siz yüzde 33 daha çok hasar alıyorsunuz. Özellikle kalabalık gruplarda işinize yarayacaktır.

Grounded

* 100 Energy Resistance, – yüzde 50 enerji hasarı

Bu mutasyonla 100 enerji direnci kazanıyorsunuz fakat enerji silahlarıyla düşmana yüzde 50 daha az hasar veriyorsunuz. Enerji hasarı ise lazer, ateş ve elektrik gibi kaynaklarla veriliyor.

Healing Factor

* yüzde 300 sağlık yenilenmesi, – yüzde 55 Chem etkisi

Sağlık yenilenmeniz yüzde 300 artıyor fakat Chem etkisi yüzde 55 azalıyor. Chemler Fallout 76’da üst üste kullanılabiliyor.

Herbivore

* Sebzeler 2 kat etki eder ve hasta etmez

Tam bir vejeteryan mutasyonu! Sebze yediğinizde faydaları iki kat etkili oluyor ve hastalığa yakalanma şansınız da olmuyor. Buna rağmen açlığınızı et yiyerek gideremiyorsunuz, sadece sebze seçeneğiniz oluyor.

Carnivore

* Etler 2 kat etki eder ve hasta etmez

Herbivore mutasyonunun tam zıttı. Bu mutasyonu aldığınızda sebze tüketemiyorsunuz.

Marsupial

* +20 ağırlık taşıma ve artan zıplama, -4 INT

Bu mutasyonla taşıyabildiğiniz yük miktarı artıyor ve daha yükseğe zıplayabiliyorsunuz. Fakat karşılığında INT puanınız -4 düşüyor. Boyunuzun üç katı zıplamayı sağlıyor ve kolaylıkla binaların tepesine çıkabiliyorsunuz.

Scaly Skin

* +50 hasar ve enerji direnci, -50 AP

Hasara ve enerjiye olan direnciniz artarken, -50 Action Point kaybı yaşıyorsunuz. Bu mutasyonla karakteriniz epey bir tanka dönüşüyor fakat yapabilecekleriniz kısıtlanıyor.

Speed Demon

* +20 hareket hızı ve daha hızlı şarjör doldurma

Karakteriniz hem daha hızlı hareket ediyor, hem daha hızlı şarjör dolduruyor. Özellikle Starched Genes perkiyle iyi bir ikili oluyor. Fakat açlık ve susuzluk bu mutasyonla daha hızlı artıyor.

Herd Mentality

* Gruptayken tüm statlara +2 SPECIAL etkisi, tek başınızayken -2

Tam bir grup mutasyonu. SPECIAL özellikleriniz grupta +2 artarken, tek başınıza kaldığınızda bir o kadar düşüyor. Eğer oyunu multiplayer olarak oynamayı düşünüyorsanız bu mutasyon size göre.

Cevap Yazın

E-posta adresin yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>