Bağımsız PC oyunu geliştiricisi Split Polygon’un yakında gelecek olan oyunu Interstellar Rift, Steam’e Yeşil Işık sürecine girdi!
Açık dünya uzay gemisi simülatörü Interstellar Rift, gemi inşa etmek üzerine MMO olarak yaratılmış bir oyun. Oyuncular, tasarlayıp yarattıkları uzay gemileriyle düşman galakside yaşam savaşı verecekler. Diğer oyuncular geminize katılabilir, ya da tam tersine sizin rakibiniz olarak karşınıza çıkabilir.
Interstellar Rift şimdilik pre-alfa sürecinde olsa da, şu anki haliyle tüm oyuncular tarafından ücretsiz olarak indirilip oynanabiliyor. Geliştiriciler, trailer ya da ekran görüntüsü paylaşmak yerine oyuncuların oyunun içine dahil olmasını amaçlamış.
Interstellar Rift’in erken erişim süreci bu yıl içerisinde başlayacak. Tam sürümü için 2016’yı beklemek durumundayız.
Steam’de Yeşil Işık sürecinde olan Interstellar Rift’i desteklemeyi unutmayın! LINK


5 Yorum
iyi emek var
güzelmiş
+1
aynen
🙂