Close

Giriş

Close

Register

Close

Lost Password

Destiny Betası Herkese Açıldı

Merakla beklenen Destiny'nin betası tüm oyunculara açıldı

Bugüne kadar oyun dünyasında yapımına en çok para harcanan oyun olan Destiny’nin betası ile ilgili haberler son zamanlarda heryerde karşımıza çıkıyor. Haberimiz yine beta ile ilgili fakat biraz daha farklı. Destiny, bugün itibariyle açık beta sürecine giriş yaptı. Bu da demek oluyor ki  artık herhangi bir kod veya davetiyeye ihtiyaç duymadan oyuna giriş yapabileceksiniz. Oyuncuları sevindiren bu haber konsol dünyası içinde bir kıvılcım niteliği taşıyor.
Destiny Betası Herkese Açıldı
Destiny beta versiyonu, Xbox Live Gold veya PlayStation Plus üyeliği bulunan oyuncular tarafından PSN ve Xbox Live ile indirip oyunun beta aşamasına katılabilir. Bundan böyle Bungie firmasından kod beklemeye gerek kalmadı.Hadi gözümüz aydın.

Haberi Paylaş
Benzer İçerikler
0
0

    Yorum Yaz

    Email adresiniz yayınlanmayacak.

    Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz.