Son dönemin en başarılı yapımlarından biri olan Açlık Oyunları serisi tüm dünya 3 Milyar Dolar hasılat elde etti,kazancını daha fazla arttırmak isteyen yapım şirketi yeni fikirlerin peşine düştü.

Tüm zamanların en başarılı 15.serisi olmayı başaran Açlık Oyunları serisinin yapım şirketi Lionsgate haliyle bu kadar ilgi ve hasılat alan seriyi devam ettirmeyi düşünüyor. Şirketin CEO'su Jon Feltheimer ''Şu ana kadar tüm stüdyolar başarılı bir serinin devam etmesi için devam filmi; spin-off veya farklı versiyonları yapmak istemiştir Hunger Games ile biz de bunu yapabileceğimizi düşünüyoruz''dedi.
Lionsgate şirketi seriden gelecek gelirle ilgilense de ben ve serinin hayranları için bu mükemmel bir haber,tabi gelecek serilerde ilk filmi kadar güzel olabilecek mi buda merak ettiğim konulardan birisi.
Serinin devamı dizi veya film ile mi,devam edecek onuda ilerleyen zamanda göreceğiz.

