Valorant

MMOFPS
Takip Et
9

Mükemmel

4.1

Kullanıcı

Valorant’ın 1.0 Yama Notları Yayınlandı

Valorant'ın 1.0 yama notları yayınlandı.

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Oy Kullanılmamış)
Loading...

Riot Games tarafından geliştirilen ve bugün lansmana çıkan Valorant’ın aynı zamanda çıkış günü olarak da adlandırabileceğimiz 1.0 yama notları Valorant’ın resmi web sitesinde yayınlandı.

Bu yama ile birlikte konum almaya ve rakibi yıpratmaya dayalı küçük savaşlara uygun bir oyun alanı olan Ascent, harita havuzuna ekleniyor. Spike’a Hücum (beta), VALORANT’a taze ve heyecan dolu yeni bir tat katmak için oyuna ekleniyor.

Bunların yanı sıra Sage, Omen, Phoenix, Raze ve Jett yapılan güçlendirme ve zayıflatmalar alarak lansman için hazır hale getirildi. Riot Games bu yamada bazı oyuncuların çatışma esnasında yaşadığı kare hızı düşüşleriyle de ilgilendiğini yazdı. “Tüm oyuncular için hedeflediğimiz performans düzeyine ulaşabilmek bizim için devam eden bir süreç ve bunu önümüzdeki birkaç yamada istediğimiz noktaya getirmeyi umuyoruz.” diyor.

Valorant 1.0 Yama Notları

Oynanış Ve Denge
SAGE
  • Can Küresi bekleme süresi 35 saniyeden 45 saniyeye çıktı.
    • Sage’in tek seferde bu kadar çok iyileştirebilmesini seviyoruz ama bunu bir turda çok fazla kez kullanabiliyordu.
  • Bariyer Küresi birim canı azaldı 1000’den 800’e azaltıldı.
  • Bariyer Küresi süresi 40 saniyeden 30 saniyeye düştü.
  • Takımınızın Bariyer Küresi duvarları artık mini haritada görüntülenecek.
    • Sage’in Bariyer Küresi’ne yapılan önceki değişiklikler tabanca turunda/ilk turlarda karşı oyun yapmayı kolaylaştırmıştı; ancak yine de herhangi bir tura çok fazla etki edebildiğini gözlemledik. Hedefimiz duvarı güçlü bir oyalama aracı olarak tutmaya devam ederken bir yandan da onu turun hangi aşamasında kullanacağınızı daha fazla ölçüp biçmenizi sağlamak.
RAZE
  • Patlayıcı Çanta azami hasar yarıçapı 2 metreden 1 metreye azaltıldı.
  • Patlayıcı Çanta, özellikle de zincirleme kullanıldığında epey güçlü olduğunu kanıtlamış durumda. İç kısımdaki azami hasar yarıçapını azaltarak bu yeteneğin ortalama hasar çıktısını düşürürken bir yandan da gücünü korumayı amaçlıyoruz.
JETT
  • Duman Bulutu‘nun duman süresi 4 saniyeden 7 saniyeye yükseltildi.
    • Jett’in takasları savuşturma konusunda rakip tanımaz şekilde güçlü olduğunu hissediyoruz. Ancak takıma olan katkısı, buna kıyasla düşük kalıyor. Bu hem ona hem takımına, dumanlardan daha fazla faydalanabilmeleri için zaman tanıyacak.
  • Rüzgâr Gibi, ortaya çıktıktan kısa bir süre sonra Cypher’ın Bubi Tuzaklarını otomatik olarak kırıyor.
    • Rüzgâr Gibi öyle güçlü ki, Jett herhangi bir tuzaktan rahatlıkla kurtulabilmeli. Bu, ona daha saldırgan ve riskli hareketler yaparak takımına alan açabilmesi için biraz daha özgürlük tanıyacak.

Harita Güncellemeleri

Yeni Harita: Ascent
  • Ascent, İtalya’da yer alan ve ortasında iki takımın çarpışabileceği geniş bir alanın bulunduğu bir harita. Orta bölge, çeşitli yetenek kullanımları için tam bir oyun alanı ve bu bölgeyi başarılı şekilde kontrol altına almak Saldıranlar için iki Spike bölgesine de ilave yollar açıyor.
  • Yeni haritamız Ascent, çıkış döneminde bu haritayı deneyimleyebilmeniz için Eşleştirme rotasyonunda ilk birkaç gün görece daha sık karşınıza çıkacak.
Split
  • Orta geçit noktası yeniden yapılandırıldı. (Üst görselde görebilirsiniz)
  • Savunucuların ortadaki ana geçit noktasını turun büyük çoğunluğunda etkili şekilde kapatabildiğini gözlemledik. Yeni yerleşim düzeninin bu sorunu hafifleteceğini umuyoruz. Bu değişiklikler mekânı epey ferahlatırken bir yandan da merdivenlerde oyalama amaçlı kullanılan yeteneklerden kaçınmak için ilave bir yol da sağlıyor. Saldıranlara B Kule ve Havalandırma kuşatması için birkaç ilave açı yaratması da cabası.
Haven/Blind/Split/Ascent
  • Harita açıklarının sömürülmesiyle mücadele eden yeni sistemimizi tüm haritaları kapsayacak şekilde genişlettik; artık kimse oyun alanının dışına çıkamayacak.
  • Oynanan alan içerisinde akıcılığı arttırmak için seviye çarpışması düzeltmelerine devam ettik.
  • Bilgi edinme optimizasyonları tamamlandı.
  • Ayrıca Cypher’ın Gizli Kamera’sının karşı oyun yapmayı engellediği noktaları bloke etmeye devam ediyoruz; bu noktaları tespit etmemize yardımcı olan herkese tekrar gönülden teşekkürler diyor Riot games.

Valorant’ın 1.0 yamasının tüm notlarını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Cevap Yazın

E-posta adresin yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Şifremi Unuttum

Kayıt Ol