Close

Giriş

Close

Register

Close

Lost Password

Valorant 4.10 Yama Notları (24 Mayıs)

Riot Games, ajanlara yönelik yaşam kalitesi düzeltmeleri ve tek tabanca anında susturma ayarı dahil çeşitli değişiklikler sunan Valorant 4.10 güncellemesinin yama notlarını yayınladı.

Valorant 4.10 yama notları yayında. Riot Games, dünyaca popüler taktik FPS oyununu daha tutarlı hale getirecek çeşitli değişikliklerle karşımıza çıktı. Yeni Valorant yama notları ajan, harita, oynanış sistemleri ve hata düzeltmeleri olmak üzere dört ana başlıktan oluşuyor.

Türk ajan Fade‘in eklendiği 4. Bölüm: 3 Kısım ile macerasını sürdüren Valorant, oyun deneyimini iyileştirmek ve dengede tutmak adına düzenli olarak güncellemeler alıyor. Bunlardan biri olan 4.10 yaması, tüm oyuncuları ilgilendiren önemli değişiklikler içeriyor.

Valorant 4.10 yama notlarına baktığımızda, ajanların ilerleme/yüklenme göstergelerinin tutarlı bir konuma yerleştirildiğini ve diğerleriyle tutarlı olacak şekilde ölçeklendirildiğini görüyoruz. Ayrıca Haven haritasındaki bazı bölgeler yaşanan piksel çarpışma sorunu da bu güncellemede giderildi. Bunların haricinde daha pek çok hata düzeltmesi ve iyileştirme mevcut. Yeni güncellemenin Valorant yama notları şöyle:

Valorant 4.10 Yama Notları

valorant 4.10

Ajan Güncellemeleri

Ajanların ilerleme/yüklenme göstergeleri tutarlı bir konuma yerleştirildi ve diğerleriyle tutarlı olacak şekilde ölçeklendirildi. Bu düzenlemeye dahil olan ajanlar şunlar:

  • Reyna
  • Cypher
  • Breach
  • Fade
  • Jett
  • Omen
  • Phoenix
  • Raze
  • Skye
  • Yoru

Omen

Detayları ve kaliteyi yükseltmek adına Omen’ın üçüncü şahıs gözünden görülen modeli güncellendi.

Harita Güncellemeleri

Haven

  • Şu bölgelerdeki bazı piksellerin çarpışma etkisi kaldırıldı.
  • Artık A Bölge siperinin önüne doğru yürüyemeyeceksiniz.
  • Artık yardımcı olacak herhangi bir yetenek kullanmadan C Bölgesi siperinin üzerine zıplayamayacaksınız.
valorant yama notları

Oynanış Sistemleri

Valorant 4.10 yaması ile istemcide kısa süre önce işlenen atışların Ateş Etme Hatası değerlerini gösteren yeni bir performans grafiği eklendi. Bu, nişangah hataları ayarlarında görünen bilginin aynısı olsa da oyuncuların bir çatışmadan sonra kendi performansını daha iyi ölçmesine yardımcı olacak.

Oynanış İstikrarı Güncellemeleri

Ping ve kare hızındaki sıçramaları şişkin bir hamle işleme arabelleğinin oluşmasına ve dolayısıyla birkaç saniyelik kesintilere sebep oluyordu. Buna neden olan sorun düzeltildi. Bu durum yaşanırken şunları yaşamış olabilirsiniz:

  • Sunucu tarafındaki girdi gecikme süresi artmış olabilir. Bu da sizin gönderdiğiniz girdilerin, ping değerinize oranla beklediğinizden daha uzun süre sonra işlendiği anlamına gelir.
  • Sizin diğer oyuncuları görüşünüzde de ek bir gecikme olursa tepki verecek daha az vaktiniz olur.
  • Bu iki durumda da ek gecikme süreleri mevcut “Ağ RTT’si Ort/Maks” grafiğine veya oyun içi liderlik tablosundaki ping değerlerine yansımıyordu.
  • “Ağ RTT’si Gecikmesi” miktarını gösteren yeni bir performans grafiği eklendi. Bu grafik, Ağ RTT’si Ort/Maks değerlerine yansımayan ağ bağlantısı sorunlarını anlamanıza yardımcı olacaktır.
  • Yeni bir “Ağ RTT’si + İşleme Gecikmesi” performans grafiği ekledik. Bu grafik Ağ Gidiş Geliş Süresi, sunucudaki hamle işlemesi ve istemcideki hamle işleme gecikmesi sebebiyle yaşayabileceğiniz gecikme süresini gösterecek.
valorant güncelleme

Hatalar

Ajanlar

Konuşlandırılabilen yeteneklerle tetiklenen “Yok Edildi” replikleri artık tüm takım arkadaşları tarafından duyulacak. Buna şunlar dahil:

  • Chamber: Kartvizit ve Buluşma
  • Killjoy: Taret ve Alarm Botu
  • Cypher: Bubi Tuzağı ve Gizli Kamera
  • Yoru: Çatkapı
  • Neon’un Yüksek Devir yeteneğinin Hız Şeridi veya Elektro Ok kullandıktan sonra otomatik olarak durmasına sebep olan hata giderildi.
  • Gözlemcilerin Viper’ın İni’nin yakınlarında bir yeri gözlemlerken Viper’ın düşmanlarını kırmızı renkte ve parıldarken görmesine sebep olan hata giderildi.
  • Chamber’ın Buluşma yeteneğinin yarı çapının izleyici ve gözlemcilere görünmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Brimstone’un Yakıcı (Q) yeteneğinin oyundaki diğer alan hasarı veren yetenekler gibi düzenli olarak 1 hasar vermek yerine bekleyip toplam 15 hasar vermesine sebep olan hata giderildi.
  • Saniyede verilen genel hasar miktarı değişmedi.

Kozmetik

  • Protokol silahlarındaki şeffaf çizginin inceleme ekranında, yakınlaştırarak nişan alındığı sırada, yeniden doldururken vb. durumlarda hafif de olsa titreşmesine sebep olan hata giderildi.

Oynanış Sistemleri

  • Ajanlara özel tuş atamalarının ayarlar menüsünde güncel haliyle göründüğü halde bazen olması gerektiği gibi çalışmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Oyun boyunca çatışma raporunun nadiren görünmemesine sebep olan hata giderildi.

Valorant 4.10 yama notlarının tamamına bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Oyun hakkındaki diğer içeriklerimiz için aşağıdaki başlıklara göz atabilirsiniz:

Haberi Paylaş

Benzer İçerikler

0
0

    Yorum Yaz

    Email adresiniz yayınlanmayacak.

    Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz.