Üniversite hayatınız boyunca okuduğunuz bölümün ne işe yarayacağını anlatmakla geçen gençlik yıllarınız aslında ilk tuğlaları lise çağlarında atılan bir mevzudur. Oynadığınız oyunun türünü, ne işe yaradığını, ne amaçla oynadığınızı bilmeyen üstüne oyunları dünyanın en kak* şeyi olarak gören bazı ebeveynlerimiz ve tanıdıklarımız vardır. Bugün dersimiz onlar karşısında verdiğimiz tepkiler.
Soru 1: Bu oyunu bu kadar oynuyorsun gözlerin bozulmuyor mu?
He bozuluyor he. Kendileri sabahtan akşama kadar televizyonun başından kalkmazlar sonra gelip bize laf ederler. Neymiş gözümüz bozulurmuş. Retinamın derdi sana mı düştü? O evlilik programından bu yarışma programına zap yapıp dururken senin gözlerin antrenman yapıyor da bizim gözlerimiz ayarlarını mı bozuyor?
Soru 2: Harçlıklarını bunlara mı yatırıp duruyorsun sen evladım?
Evet sevgili çok bilmiş teyzecim 10.000 dolar değerindeki harçlığımı acımadan bu oyunlara yatırıyorum hatta sınırsız internet kotasını aşıp eğleniyorum. Hayat ne garip ya, sabah akşam evde ne kadar elektrikli alet varsa hepsini kullanıp sonrada sen bütün harçlığını bunlara mı yatırıyorsun desin. Kınıyorum sizi, altı üstü aylık 10, 15 TL oyuna harcıyorsa çocuklar karışmayın teyzelerim.
Soru 3: Ne yapıyorsun sen şimdi bura da adam mı öldürüyorsun?
Evet tek amacım bir şeyler öldürmek, kesmek , biçmek, bu hayattaki var oluş amacımda bu zaten! Oyunları sadece Counter-Strike’dan ibaret sanan bir dünya düşünebiliyor musunuz? Bence düşünün. Sen şimdi burada polis misin? Evet ben Sims oynarken de polisim, lol oynarken de hatta hay day oynarken bile.
Soru altyapısı olan cümle 4: Çocuğum böyle oyunlar psikolojini bozar oynama kapat.
Haberlerde çıkan olaylar sonrasında teyzelerin bu sözlerine maruz kalan oyuncular kıyamam size yazık günah. Kendini Spiderman sandı ve bilmem ne yaptı gibi haberler sonrasında isterseniz 25 yaşında olun, sizinde böyle şeyler yapabileceğiniz düşünülür çünkü siz dünyanın en saçma insanısınızdır onlar nezrinde. Ne yapayım teyzecim dantel falan mı öreyim?
5.Benim oğlan KINAYT ( Knight ) oynamaktan okulunu okuyamadı ( Oğlu üniversite yıllarında iken söylenen boş bir cümle)
Oğlu gelmiş 25 yaşına üniversiteyi bitirmek üzere, oğlunun arkadaşları geldiği an bu da kınayt oynardı hep diye ortama girmeye çalış. Ayıp be teyze. Tüm üniversite ortamına rezil olma sebebi olan bu konuşma daha kim bilir ne dertler açacaktır bilinmez. Bari şu adını doğru oku da senide kabullensinler. Ah ah neler göreceğiz daha neler…