Silent Hill‘in yaratıcısı ve yönetmeni Keiichiro Toyama, bazı eski meslektaşlarıyla Bokeh Game Studio‘yu kurmak için 20 yıl sonra PlayStation’dan ayrıldı. Yeni stüdyo, geliştiricilerin bağımsız olma nedenlerinden bazılarını paylaşan bir videosunu yayınladı, bu da size birlikte yaratmayı amaçladıkları şey hakkında belli belirsiz bir fikir verebilir.
Bokeh Game Studio‘da Toyama ile işbirliği yapan geliştiricilerden bazıları The Last Guardian yapımcısı Kazunobu Sato ve Gravity Rush baş tasarımcısı Junya Okura‘dır. Bokeh’de Oyun Direktörü rolünü üstlenen Okura, “Şimdiye kadar, bize oradan ne yapacağımıza karar vereceğimiz bir çalışma ortamı sağlayan bir şirket vardı.” diyor. “Bağımsız hale geldikçe, her şeyi kendimiz hazırlamak zorundayız. Zor, sorumluluklar var ama özgürlüğümüz de var. Bu en önemlisi. Bundan sonra yaratmaktan zevk almak istiyorum.”
Silent Hill serisini yaratmanın yanı sıra Toyama, Siren ve Gravity Rush‘ta yönetmen rolüne sahipti. Şimdiki Bokeh kreatif direktörü Toyama, “Öncelikle hayranlarımızın beklentilerini karşılamak istiyorum.” diyor. “Ama aynı zamanda geri dönmek ve oyun yapmanın ne kadar eğlenceli olduğunun tadını çıkarmak istiyorum. Bu duyguyu oyuncularla paylaşmak istiyorum.”
Bokeh henüz gelecekteki projelerle ilgili açıklama yapmadı. Ancak şimdiye kadar duyduğumuza göre, geliştiricilerin daha büyük bir ana şirketin dayattığı sınırlar olmadan oyunlar yapmak istiyorlar. Eski meslektaşlar videoda iyi arkadaşlar gibi görünüyorlar, içkilerini paylaşıyorlar ve “bir hevesle” oyun yapacakları erken kariyerlerinden bahsediyorlar.