Resident Evil Remake 2015?te Gelecek mi ?

Capcom’un efsaneleşmiş hayatta kalma-aksiyon oyunu olan Resident Evil adına bugün ilginç açıklamalar yapıldı. Oyun dünyasının EvLeaks’i olarak bilinen (kendisi aslında bir doktor) Ahsan Rasheed’in yaptığı açıklamaya göre Resident Evil bir yeniden yapım olarak 2015?te oyuncuların beğenisine sunulacak. Kendi twitter hesabından paylaştığı bu tweet ile oyuncuları heyecanlandıran Rasheed;
oyunun sadece HD versiyon olarak çıkmayacağını ve yakında resmi bir açıklama yapılabileceğini belirtti.
Rasheed’insöylediklerine göre yeni yapım  PC, PS3, PS4, Xbox 360 ve Xbox One için oyunculara sunulacak. Elbette bu resmi bir açıklama değil fakat yine de insan bir heyecanlanıyor.

Ahsan Rasheed’in yaptığı açıklamara aşağıdan bakabilirsiniz.