Pokemon Ararken Ceset Buldu!

Dünya'dan Pokemon GO haberleri gelmeye devam ediyor,bu kez Amerika'dan gelen yeni bir haberle karşınızdayız.

Pokemon GO çılgınlığı sürekli eğlenceli sahnelerle bizi güldürse de bu kez gelen haber pek yüzümüzü güldürmedi,Amerika Birleşik Devletlerinin Wyoming eyaletindeki Riverton şehrinde Pokemon avına çıkan genç kız pokemon ararken ceset buldu.

Ceseti fark eden genç kız hemen Polisi arayarak bilgi verdi,olay yerine gelen ekiplerin incelemelerini tamamlamasıyla beraber soruşturma başlatıldı.Oyunun piyasaya sürülmesinin ardından bir çok kez böyle ilginç olayların yaşanması,oyunu oynayan insanların daha dikkatli olması gerektiğini bir kez daha vurgulamış oldu.