Uzun zamandır mobil oyunlara karşı olduğunu ve asla çıkarmayı düşünmediğini söyleyen Nintendo yeminini bozdu.
Oyun sektöründeki değişiklikler ve akıllı telefonların günümüzde önemli bir yer tuttuğunu göz ardı edemeyen Nintendo,geçtiğimiz günlerde mobil oyun sektörüne giriş yaptığını,hatta ve hatta ilk oyunun da mart ayında görücüye çıkacağını açıkladı.
Oyunun adı Miimoto ve onu ilk önce Japonlar deneyecek.Bize henüz sıra gelmedi anlayacağınız üzere. Ama, "Olsun" diyelim ve beklemeye devam edelim.