Hitman 3 İnceleme

Hitman 3, Hitman yolculuğunuza başlamak için iyi bir yer değil, ancak veda etmenin tatmin edici bir yolu.

Ajan 47, on yıllardır ölümün hakimi ve ince bilenmiş yetenek setini dünya çapında çeşitli kirli işlerde kullanıyor. Hitman 3 ile birlikte, World of Assassination üçlemesi kaçınılmaz olarak kanlı sona eriyor. Bu üç oyunda, IO Interactive, eğitim görevinden sona kadar tutarlı hisseden kusursuz bir Hitman deneyimi yaratmak için cesurca yola çıktı. Bu müthiş finali oynadıktan sonra stüdyo sahanlıkta kaldığı için rahatladım. Son oyundaki her görev, seviye tasarımında ustalaşmayı ve beş yıl önce ortaya konan beklentileri alt üst etmek için karanlık bir şekilde şakacı bir istekliliği gösteren bir ifade. Hitman 3, Hitman yolculuğunuza başlamak için iyi bir yer değil, ancak veda etmenin tatmin edici bir yolu.

Hitman her zaman oyuncuları tanımadıkları yerlere düşürür, onlara bir hedef verir ve ardından çılgınca koşmalarına izin verirdi. En son oyunlar bu tasarım felsefesini yeni boyutlara taşıdı. Hitman, en iyi ihtimalle, başka hiçbir şeye benzemeyen bir deneyim sunarak karmaşık bir şekilde hazırlanmış senaryolar sunar ve oyunculara görevleri farklı şekillerde ele almak için ihtiyaç duydukları araçları verir. Hitman 3’ün Dubai’deki gösterişli açılış görevini ilk kez keşfettiğimde, hedeflerimi öldürmeden önce Scepter gökdelenini olabildiğince metodik olarak araştırdım. Saatler sonra, hiç kimse orada olduğumu bile bilmeden ikisini de öldürerek, sersemlemeden verimli bir şekilde ilerleyebildim. Bir süpermarketi ziyaret etmek gibi; bazen karşılaştırmak istersiniz ve bazen de sadece biraz süt alıp dükkandan çıkmak istersiniz.





Son Hitman Oyunu Nasıl Olmuş?

Hitman 3, bir kamera aygıtı da dahil olmak üzere yeni ögeler sunuyor, ancak en dikkate değer olanı kalıcı kısayollar. Belirli kapıların kilidini açarak veya merdivenlere erişerek, yeni mevcut yollar sonraki çalışmalarda size açılıyor. Serinin kilidi açılabilir başlangıç ​​konumlarına büyük bir iltifatlar ve nihayetinde size bir seviyenin bölümlerini atlama ve peşinde koşmakla en çok ilgilendiğiniz her şey için bir yol çizgisi yapma yeteneği veriyor. Berlin’in gece kulübü alanının dışında bir partiye gidenlerle buluşmayı ve rehberli bir harita turu yapmayı sevdim. Ancak yanından geçip hemen ayrılmama izin veren bir kapı bulduğumda rahatladım. Bazı kısayollar daha riskli konumlarda, bu nedenle bu ek tehlikeyi tartmanız gerekir, ancak daha fazla seçeneğe erişimimden keyif aldım.

IO Interactive, bu tür görevleri yıllardır yapıyor ve bu onların deneyimlerini gösteriyor. Neredeyse her görev, uzun zamandır oyuncuların beklediği şeyleri altüst eden bir şey sunuyor. Hedeflerinizi öldürmenin nihai amacı her zaman anlaşmanın bir parçası, ancak Hitman 3 daha fazla çeşitlilik için hala bolca yer olduğunu kanıtlıyor. Bir görev, çözülmesi gereken uzun (ve isteğe bağlı) bir cinayet gizemi sunarak sizi alışılmadık bir özel dedektif ve sorgulayıcı rolüne sokar. Bir başkasında, hedeflerinizin kimlikleri hakkında hiçbir bilgiye sahip olmadan başlarsınız. İstihbarat olmadan çalışarak, eyleme geçmeden önce konuşmaları metodik olarak gözlemlemeli ve dinlemelisiniz. Sabırsızsanız, öfkeye kapılıp en iyisini umabilirsiniz. Altı seviyeden beşi çok sayıda doğaçlama fırsat sunuyor; Çin’deki bir yüksek teknoloji firmasına sızarak yaklaşık iki saat geçirdim ve hemen her an beni büyüledi. Son görev diğerlerinden daha doğrusal, ancak daha az tatmin edici değil.

blank

Hitman 3, Hitman Hikayesinin Büyük Bir Bölümünü Bitiriyor

Hitman 3, üçlemenin değerli bir sonucu, ancak önceki girişlerden etkilenmediyseniz, fikrinizi değiştirmesi olası değil. Uzun süreli hayranlar için hoş karşılanabilecek iyileştirmeleri, daha geleneksel devam oyunlarında görmeye alışkın olabileceğiniz daha büyük sıçramalardan ziyade kademeli yükseltmelerdir. Yavaş yavaş ilerlemesinden zevk alıyorum ve fark edilmeden gardiyanların yanından geçerken gelen gerginliği seviyorum. Her seviyeye kendi tuhaf bulmacası olarak bakmayı ve neyin mümkün olup neyin mümkün olmadığını görmek için simülasyonu karıştırmayı gerçekten çok seviyorum. Ancak, önceki iki oyunun vasat olduğunu düşünüyorsanız bu unsurlar değişmemiş demektir. Önceki oyunları oynamadan teknik olarak Hitman 3‘e atlayabilirsiniz, ancak bu oyunla bağ kurmanızı engelleyebilir. Oyunun duygusal ve anlatısal ağırlığının çoğu, üçlemeyi deneyimlemiş olmanıza bağlı.

Hitman 3, Hitman hikayesinin büyük bir bölümünü bitiriyor, ancak bir son gibi gelmiyor. Sunulan çok sayıda içerik ve yan etkinlik var ve bir bütün olarak üçleme, olası suikastçılar için uzun vadeli bir hedef olacak. IO Interactive’in üçlemedeki son perdesi, oyuncu deneyimini öngörüyor ve ödüllendiriyor, titiz bir seviye tasarımına sahip ve beni yüksek sesle gevezelik eden korkunç katarsis anlarına sahip.

blank

Sonuç:

Hitman’ın temiz estetiği, ister parıldayan bir gökdelende ister terli bir kulüpte olun, durumları yorumlamayı kolaylaştırıyor. Üçlemenin kasıtlı olarak kusursuz yapısı, geçmiş oyunlarda geliştirdiğiniz kas hafızasının finale taşınması anlamına geliyor. Ajan 47’nin yolculuğu, en azından oyuncular söz konusu olduğunda yüksek bir notla sona eriyor. Yeni seviyeler unutulmaz ve hayranların beklediği özgürlüğe hitap ediyor. Eğer ilk iki Hitman oyununu sevdiyseniz mutlaka tavsiye ediyorum. Ancak türü sevmiyorsanız büyük ihtimalle ilginizi çekmeyecektir.

Cevap Yazın

E-posta adresin yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Şifremi Unuttum

Kayıt Ol