Atari salonlarına eskisi kadar ilgi olmaması, atari oyunlarının öldüğü fikrini akılınıza getirmesin! Her geçen gün yeni oyunlar geliştirilme sürecine adım atıyor.
Geçen hafta, İngilitere’de gerçekleştirilen EAG 2015 Expo’da arcade stili dizayn edilmiş oyunlara ilgi büyüktü. Özellikle Time Crisis 5, Star Wars Battlepod,Jurassic Park ve Mario standlarında adım atacak yer yoktu. Diğer senelere oranla da dövüş oyunlarının azlığı dikkatlerden kaçmadı.
Peki, atari oyunları 90’larda mı kalmalı, yoksa şu anki oyuncu kadrosu bu oyunların geleceğine ışık tutabilir mi?