Destiny 2‘nin geliştiricisi olan Bungie, oyunda bulunan exotic silahlardan biri olan Hard Light‘ın PvP‘de çok güçlü olmasından dolayı gelen şikayetler üzerinde silahı nerflemeye karar verdi ancak PvE işlevselliği bozulmadan kalmalıdır.
Bungie, Season of the Worthy‘nin başlangıcında otomatik tüfeklere odaklanmak için Destiny 2 sandbox‘ı güncelledi ve bazı silahlar aşılmış görünüyor. Suros Regime şu an el değmeden kalırken, Hard Light PvP için nerfleniyor.
İkincisinin PvP’de çok daha can sıkıcı olduğu düşünüldüğünde, bunun çoğu şikayetin ortaya çıkacağı ve ilk önce nerflenmesine neden olacağı beklenmelidir. Her neyse, tabanca artık 0,7 çarpan zemine sahip hasar düşmesine sahip olacak. Hala 0,5 olan diğer otomatik tüfeklerin çarpanından daha iyidir, ancak her menzilde ölümcül olmayacaktır. Bu nerf PvE için de geçerlidir.
Hasar azaltımı, PvP’de büyük bir fayda sağladı, ancak aslında can sıkıcı kısım, herkesin spam gönderebileceği ve rastgele öldürmeler yapabileceği mermi sekmesidir. Bu da nerfleniyor ama denge değişikliği PvE ve PvP içinde bölündü.
PvE’de sekme hasarı çarpanı 2,0’da kalacak, ancak 1,35’e kadar kesileceği PvP’de o kadar güçlü olmayacak. Bu değişiklik, bir Hard Light kullanıcısıyla karşı karşıya kalırsanız onlardan kaçınmanızı tavsiye etsek de, sıkı koridorlarda beklenmedik derecede yüksek hasarı azaltmalıdır.
Bufflar başlangıçta yeni sandbox ile başladığında, birçok kişi Sert Işığın kontrol edilmesinin son derece kolay olduğunu fark etti. Silahı beklenenden daha kararlı hale getiren gizli geri tepme ayarı kaldırıldığı için bu durum artık geçerli olmayabilir.