Cloud Chamber Games, birkaç yıldır Bioshock 4 üzerinde çalışıyordu ve üretim süreci hızlanmaya devam ederken geliştirici, merakla beklenen devam oyunu üzerinde çalışan ekibi genişlettiğini duyurdu. Bu amaçla, stüdyo ayrıca yeni bir Anlatı Lideri işe aldı.
Liz Albl kısa süre önce Twitter‘da bir paylaşım yaptı ve Cloud Chamber Games’e BioShock 4’te (veya adı her ne ise) Anlatı Lideri olarak katıldığını doğruladı. Albl, yıllar boyunca bir dizi büyük projede yazar ekiplerinde çalıştı. Özellikle Ubisoft oyunlarında bolca çalışan ünlü oyun hikayesi yazarı, birçok farklı stüdyoda da büyük oyunlar üzerinde çalıştı.
BioShock 4’ün Yazarının Önceki Projeleri Neler?
LinkedIn sayfasına göre, Assassin’s Creed 4: Black Flag‘te yazarlık stajyeri olarak işe başladıktan sonra, Far Cry 5 ve Watch Dogs: Legion da dahil olmak üzere bir dizi başka Ubisoft oyununda yazardı ve ardından Sucker Punch’a geçti. Ghost of Tsushima‘da kıdemli yazar olarak çalıştı. Albl en son Monolith Productions’taydı ve burada yaklaşık iki yıl boyunca yaklaşan Wonder Woman oyunu üzerinde çalıştı.
BioShock 4 ile ilgili ayrıntılar, 2019’un sonlarında oyunun geliştirilmekte olduğunun resmi olarak duyurulmasından bu yana yetersiz kaldı. Son sızıntılara göre, Borealis adlı kurgusal bir 1960’lar Antarktika şehrinde geçecek, iş listeleri de oyunun Unreal Engine 5 kullanılarak geliştirildiğini öne sürdü.
İş listeleri, birinci şahıs nişancı için potansiyel bir açık dünya ortamı, oldukça reaktif ortamlar, diyalog seçenekleri ve daha fazlası gibi diğer ayrıntılara da işaret etti ancak bunlar henüz spekülasyondan ibaret.