Nekki stüdyosu tarafından şu anda geliştirilme aşamasında bulunan tek oyunculu ve hikaye odaklı SPINE için yepyeni bir fragman yayınlandı. Hikaye fragmanı adıyla karşımıza çıkan yeni içerik, oyunun sadece arka planda neler sunduğunu değil aynı zamanda nasıl bir aksiyona sahip olduğunu, sinematiklerin nasıl sunulacağını, parkur sisteminin neye benzediğini ve çok daha fazlasını bizlere aktarıyor.
Dikkat çekici dövüş mekanikleriyle beraber ön plana çıkmaya hazırlanan yapım adeta aksiyon filmlerini andıran sistemleriyle geliyor. Oyunun Gamescom 2024 fuarı kapsamında sunulan hikaye içeriğinde, oyun içi aksiyon, sinematikler, parkur, boss dövüşleri ve yapımcı ve besteci Le Castle Vania’nın eserleri yer alıyor. Bu sayede oyun hakkında daha fazla bilgi sahibi olabiliyor ve beklentilerinizi ayarlayabiliyorsunuz.
SPINE Üst Düzey Dövüşlere Sahip
SPINE içerisinde oyuncular, asi sokak sanatçısı Redline adlı karakterin kontrolünü eline alıyor ve takmış olduğu savaş implantı sayesinde üst düzey bir dövüş yeteneğine sahip bir şekilde karşımıza çıkıyor. Geliştirici ekibin belirttiğine göre, oyun hikaye açısından oldukça zengin bir yapıya bünyesinde barındırıyor ve yakın dövüş mekaniklerinin adeta sanatsal bir şekilde bizlere sunulacağını belirtebiliyoruz.
Aksiyon filmi dublör uzmanları tarafından yapılan kamera çekimleri ve dövüş koreografisine sahip SPINE, Unreal Engine 5 oyun motoruyla geliştirilmiş. Bunun yanı sıra, Nekki’nin orijinal animasyon motoru Cascadeur tarafından destekleniyor. Bu da oyuncular için hiçbir dövüşün aynı olmayacağı ve kendilerini aksiyon filminin yıldızı olarak hissedebileceği bir yapıyı beraberinde getiriyor.
Son olarak, oyunun şu anda bir çıkış tarihi bulunmuyor ancak PlayStation 5, Xbox Series ve Steam üzerinden PC için satışa sunulacağını belirtebiliyoruz.