Close

Giriş

Close

Register

Close

Lost Password

EAG 2015 Expo’da Atari Oyunları Tanıtıldı

Bakalım sizler de bu oyunları sevenlerden misiniz?

EAG 2015 Expo'da Atari Oyunları Tanıtıldı

Atari salonlarına eskisi kadar ilgi olmaması, atari oyunlarının öldüğü fikrini akılınıza getirmesin! Her geçen gün yeni oyunlar geliştirilme sürecine adım atıyor.

Geçen hafta, İngilitere’de gerçekleştirilen EAG 2015 Expo’da arcade stili dizayn edilmiş oyunlara  ilgi büyüktü. Özellikle Time Crisis 5, Star Wars Battlepod,Jurassic Park ve Mario standlarında adım atacak yer yoktu. Diğer senelere oranla da dövüş oyunlarının azlığı dikkatlerden kaçmadı.

Peki, atari oyunları 90’larda mı kalmalı, yoksa  şu anki oyuncu kadrosu bu oyunların geleceğine ışık tutabilir mi?

Haberi Paylaş
Benzer İçerikler

1 Yorum

  1. ömrümüz ataride geçti 🙂

    0
    0
    Cevap

Yorum Yaz

Email adresiniz yayınlanmayacak.

Yorum yazdığınız için teşekkür ederiz.