PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bedava Char - Bedava Karakter - Bedava Çar (Metin2)



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

  1. Yeni Başladım Oyunu Bırakanlar Yardımcı Olabilir Mi Lütfen?
  2. Eretnada lvl farketmez char lazım arkadaşlar hayrına oynamayan verebilirmi
  3. Metin2'yi Full Bırakanlar İçeri Bakabilirmi ! ? !
  4. Can sıkıntısına zaman geçirebileceğim çar verebilir misiniz ?
  5. +45 server farketmez Çhar lazim beyler acİl
  6. +45 server farketmez Çhar lazim beyler acİl
  7. Dandanakan Serverinde Çar Arıyorum
  8. Bedava kullanılmayan karakter varsa verebilirmisiniz
  9. Karasi Serverine girebilen Hesap Arıyorum
  10. Dandanakan da +65 çar arıyorum.
  11. [İSTEK] Metİn2 trde Çar ariyorum +75 acİl!
  12. Dodurgada boŞ Çar
  13. Magician
  14. +45 Truva Saruhan Dodurga Günhan ve Avarsayada çarlazım
  15. Metin2 Truva Serverinde Boş Hesap Lazim ..
  16. Sa arkadaŞlar ∆ +30 e-postali ∆ hesap verebİlcek varmi ∆ bÖlÜm fark etmez ∆
  17. Level ve server farketmez hesap arıyorum
  18. İstek: +45 lvl çar verebilirmisiniz sunucu farketmez
  19. saruhanda +65 lvl çar lazım oyunu bırakan varsa verirmisiniz!
  20. METİN2 Odin, Constantine, Atlantis, Hades, Unicorn [SARUHAN ] BEDAVA ÇAR ARIYORUM +25
  21. Bedava Çar ariyorum ortaklik tekİfİne aÇigim! Ortak olmak İsteyen İÇerİ
  22. METİN2 [ Odin, Constantine, Atlantis, Hades, Unicorn ] [SARUHAN ] DA ÇAR ARIYORUM!
  23. 1 level hesaplar
  24. 1 Lvl Gunnaha giren
  25. +40 çar aranıo
  26. truva dandanakan gripon avrasya anadolu serverlerinde +25 çar lazım
  27. Arkadaşlar bi el atın sevap kazanırsınız
  28. [İSTEK] £retna Serverinde +70 Boş Ninja Verebilecek Var mı ?
  29. 90 level eretna zİhİnsel 4p 1g6 İtemlİ satilir
  30. Oyunu birakan +40 level arkadaŞlar lÜtfen bana Çar verİn sevap İŞlersİnİz
  31. ÖtÜken serverİne gİrİŞ yapan hesap [İstek]
  32. 30tl! 54 lv guclu beden Şaman İle bİrlİkte 30tl!
  33. 70 level büyülü keskin 63 level zinihsel satılır
  34. Metin2 de +75 level char alınır.
  35. MT2 Char Satın Alcam +70 SUNUCU FARKETMEZ
  36. Mehmetçik serverine girebilen hesabı olan var mı ?
  37. Mehmetçik GB Full İtem 54 LV. 55TL KSO GAME Araciligi
  38. Metin2 Yakamozda +45 Çar Verebilecek Varmı Msn İle Alcam Mesaj Atabilirsiniz
  39. Asenaya gİren chari olan (noob boŞ yada yanlari boŞ oynamadiĞi msn İle ancak)
  40. Bedava Mt2 Çar 69 lvl
  41. Metin2 Çar verebilecek var mı ?
  42. Herhangi bir serverde char gerekli
  43. Metin2 Tramola'da Çar Arıyorum
  44. Level sunucu farketmez
  45. Metin2 Char (level19.arkadasça) + 1.300.000 yang. Takas CROSSFIRE Char'i
  46. Tramola'da oyunu bırakacak arkadaşlar bu başlıkta toplanıyor
  47. Heromt2 de dizili çar verecek var mı
  48. tm üyelik kasma :)
  49. Türk'de +70 Level Saglam Çar arıyorum.Guvenilir ve Dürüst Biriyim
  50. Arkadaşlar aspendos giren çarınız varsa verirmsiniz çok sevap işliceksiniz
  51. Arkadşalar 5 adet metin2 çarı çekilişle vericm
  52. mehmetçikde 78 level ninja
  53. Metİn2 rumelİ Çar satiliktir 20tl saĞlam serverlerde saĞlam Çara takas !
  54. İzmirde char alınır sv farketmez +80 2 tane char alınır
  55. Ekleyenler arasında mehmetçikde 65 level full +9 verilcekdir
  56. Ötüken'e Giris Yapan Hesap
  57. Turkuaz Da Char Alinir ( IZMIRDE OLANLAR BAKSIN )
  58. [İSTEK] Hades serverine girebilen car lazim...
  59. Hades veya Alesta Serverinde Çar Lazım
  60. İSTEK : Kilikya Serverina Giren Char Aranıyor
  61. ISTEK : Atlantisde char verebilecek olan lv önemsiz
  62. Turkuaz 44 Level Savasci Satilir ..
  63. Kaosta 1 lvl hesap arıyorum
  64. Tramola Boş Dolu Farketmez Car LAzım
  65. Turkuaz 44 Level Savasci Satilir ..
  66. 70 level bÜyÜlÜ keskİnlİk sura satilir kaos
  67. Hades Serverinde Acil Çar Lazım!!!!
  68. TÜrkİstan da 1 level Çari olan
  69. Tramola 30 lw ÜstüACİLCAR VEREBİLCEK VARMI NOLURRRr
  70. ACill Tramola 30 Lw Üstü Boş Yada Dolu Car LAzımm
  71. Estergonda Yada Tramolada +40 İtemli Çar Verene Server Devredilir !
  72. İstek : Metin2 mehmetçik +65 level çar lazım karakter farketmez
  73. Metİn2 tr de pitaya serverinde 42 lv savasci karekter ucretsiz !!
  74. Metİn2tr pitaya serveridne 42 lv savasci ucretsiz !!
  75. Elymt2 Bedava Charlar
  76. bedava char pvp server
  77. Yüksek level çar arıyorum arkadaşlar +++
  78. Metin2 Her servera giren çar nasıl alınır diyorsan gel içeri!
  79. Satılık Çarlar Metin2
  80. 30 level dolu boŞ farketmez
  81. mehmetçik 1 level çar lazım
  82. Manas Serverinde Epostalı Car Lazım Verene Yeniçeride Yardim Edecem Pm Pls Acil
  83. Yakamozda 1 levelcİk Çar lazim arkadaŞlar
  84. Tramolada car lazım arkadaşlar boş dolu farketmez
  85. Samarra Dolu-Boş fark Etmez
  86. Metin2 Ücretsiz Hesap Lazım!
  87. Mehmetçikte Çar Lazım Ücretsiz Verebilecek Varmı Yada PvP Serverim Var
  88. [ISTEK]Malazgirt Serverine Girebilen 1Lv. Msnli Çar verebilecek var mı ?
  89. Anatolia yada Tramola
  90. Metin2 Türkiye Yeniçeri Konyadan 92 Level Bedensel Çar Satılır
  91. Metin 2 Tramolada Çar Verirmisiniz Yada Ortak Kasabiriz
  92. acil çhar lazım odinde
  93. Mehter Bedava Çar
  94. Manas serverınde acil satılık itemler...
  95. Boş charlar
  96. Metin2 Tr De çar Verene Msn Li Metin2 Pvp server Vericem İceri Gir
  97. Metin2 pvp veriyorum girin !
  98. [İstek]
  99. Oyunu bırakıyorum.. Yetişen alır 75 lv (jade)
  100. Polo Online2 [OFFICAL SERVER ] Bedava Çar.
  101. Saltanat Metin2 Bedava Çar 250 Level
  102. çar takass acillllllll
  103. Selamınaleykum Herhangı bı car verebılecek varmı ? içerı buyrun
  104. mehmetçkte çar verebilcek varmı?
  105. yeniçeride çar verebilecek varmı 3,4 tane lazım oyuna giren
  106. Bedeava char
  107. Anubiste Çar Arıyorum Verebilecekler
  108. Herhangi bir servarda çar lazım
  109. Metin2 de Car alınır izmir içi +70 lw !!
  110. yeniçeride 5 m verebilecek oyuna yeni başladım acil
  111. Vilusaya giren çar lazım leveli farketmez
  112. Costantinede çar lazım
  113. Acilen vilusaya giren char lazım lütfen ulaş <<<<<
  114. 79 Level Çar İçerde İSTİKLAL
  115. Nefertiti char veren var mı lütfen
  116. Beyler Çarlar İçerde Satılık.
  117. yang alcam şimdi ortak char arıyorum beni edicek var mı
  118. İstiklal 35 LvL - Suikast M6 Ninja Veriyorum..
  119. 30 tl karşılıgında char satan var mı 50 + itemsiz
  120. metin2 TRAMOLA
  121. Herhangi bir serverde char gerekli
  122. Allahını seven trde bir çar wersin lwl server farketmez :(
  123. Metin2de +60 Çar verene 1Senelik 4GB RAMLI SERVER Vericem lazgerdan Güvencesiyle
  124. Nefertiti
  125. Acil istiklalda car lazım lvl farketmez msn olsun yeter
  126. yeniçeri ve turkuazda 8 level char lazım olacaklar bana ulassın
  127. Artemiste bedava çar +50 lütfen msn ile ?
  128. Server önemli değil rumeli tercihim char verebilecek olan
  129. Hadeste 2 Tane Char Lazım
  130. Bedava çar verin plss
  131. Halikarnasa girebilen çar aranıyor Battlefield 3 keyi ile takas.
  132. Anatolia giren çar lazım
  133. Metin2 jade beleş çar 70 level itemli girin soyun benden kıyakk :))
  134. +30 İtemli Char alınır Karşılığında Steam- Rust Oyunu verilir.
  135. Metin2 tr de 35 level üstü server farketmez Alınır beyler Yardım
  136. Hadesde Açılacak Çhar Lazım
  137. Server fark etmez Char lazim Beyler
  138. Nefertiti ye giren çar lazım
  139. İstek : Artemise giren mavi bayrak 1lwl olsada olur
  140. Anatoliada Boş Çar
  141. Turkuaz
  142. Samarra !
  143. Metin tr de sağlam çar alınır lütfen
  144. ehmetcikte karakter acılabilen
  145. yeniçeri
  146. Hadeste 103 Lvl Çar Satılık
  147. şikayet
  148. Osmanlıda 78 lv itemli çar [satılık]
  149. Odinde 200m ve item uyguna satıyorum
  150. Metin2 Server Fark Etmez +30 Çar Verebilecek ?
  151. Mavi bayrak Asena serverine giren hesap lazım
  152. Her türlü serverde char satışı mevcuttur
  153. Jade'de açabilen çar lazım.
  154. Bedava Çar
  155. Arkadaşlar metin2 tde istiklal mehter yada fark etmez +40 itemsiz itemli çar alınır
  156. beyler nefertiti mehmetçik ötüken çar lazım levek farketmez
  157. Anatolia'da 1 level çar lazım ?
  158. Mehmetçik'te Level Fark etmez car aranır!!
  159. Pegasus , Olympos , Mehter , Yörük , Kaos Gibi svlerde
  160. Lütfen İçeri Konuya Bakın
  161. Arkadaşlar Costantine'de Çar Verebilen Var Mı Lütfen :(
  162. Artemis 70 lv bedensel full itemli satılık char
  163. Arakdaşlar İstiklalde Çarı Olan Verebilirmi Lütfennn :(
  164. Alahını seven nefertiti de 1 lv char versin .
  165. 1Level açılan çar verecek varmı atlantiste
  166. Metin2 Trde Bedava Çar
  167. Metin2 300 Hesap Bedava
  168. 105 Lwl ve 87 sura Satilir. 87 Savascida vardir
  169. Bedava Çar ister bamlatın ıster oynayın :D
  170. Artemise giren 1 lv charlarınız alınır@@
  171. Istanbulda +85 level itemli itemsiz çar alınır
  172. 1 Level çar arıyorum msn ile birlikte
  173. Arkadaşlar Metin2 Mehter-İstiklal-Alesta-Mehmetçik +45 lvl çar lazım acil
  174. Turkuaz da Çar Arıyorum +40 Üstü Olursa İyi Olur Acill
  175. Metin2 TR e 45 lvl çar verebilecek olan varmı ??? Acil
  176. Hayrına +60 çar verebilcek varmı ? Yada cüzi miktarda satabilecek
  177. +40 Level Çhar Lazım. herhangi bir serverde
  178. İstiklal serverinde çar arıyorum çarlarım çalındı lütfen yardımcı olun
  179. Türkistan'a giren çar arıyorum lütfen.(Msn ile birlikte.)
  180. Metin2 1 level Çar
  181. İstek : Rumeli Serverinde +30 Boş Hesap Arıyorum.
  182. +65 level iyileştirmeci alınır serveri farketmez msnsiyle birlikte alınacaktır.
  183. metin2 +65 tuva da NİJJA Çar ALINIR BOŞ OLSADA FARK ETMEZ
  184. Acil olarak kriptonda hesap alınır level farketmez.
  185. İstek Asena Serverine giren çar aranıyor
  186. Her Servere Giren Çar Arıyorum Msnli
  187. Türkte +61 level üzeri çar verecek varmı server farketmez
  188. İSTEK: İstikle girebilen 1 lwl char verir misiniz ???
  189. Metin2TR Server Farketmez 3 Tane +75 Çar Arıyorum .
  190. Nefertitide çar arıyorum lwli fark etmez
  191. Çoğu serverda oynayabileceğiniz accountlar
  192. Metin 2 Tuva Bedava Çar :))))
  193. 50 lw çar satılır estergon da zihinsel
  194. Arkadaslar bu da arkadasımın carı
  195. BeDaVa MeTiN2 CaRı 42 lw
  196. Çar Takası
  197. Istek: Hayrina +60 car verir misiniz.
  198. Anubiste açıla bilen hesap arıyorum.
  199. Meraba Arkadaşlar Efes Serverinde Hesap Arıyorum Kaç Level Olduğu Fark Etmez Boş Olur
  200. [istek] odine giren çar leveli farketmez çok acil.
  201. msn ile beraber +45 çar veren varmı server fark etmez lazım
  202. Herhangi bir server..
  203. yeniçeri 87 samarra 77 level çar
  204. Yeniçeride +30 Char Arıyorum
  205. Vilusada hesap arıyorum
  206. 1 Level Çar Arıyorum herhangibi serverda
  207. Son açılan 3-4 serverdan biri olsa fark etmez...
  208. Mehmetçikte 1lvl çar lazım
  209. 75 lv sura satılır acil para lazım
  210. Nefertiti'de Boş Hesap Arıyorum
  211. Herhangi bir servera giren +65 karakter lazım
  212. Bütün Serverlara Giren 1 Level Çar Arıyorum
  213. Yörükte 70 level savaşcı
  214. Mehmetcikte bos yada dolu car verebilecek varmi
  215. Acil metin2 odine giren çar veren pm
  216. Süper teklif...... Boldestmt2 satılık sura ve itemler...
  217. Metin2 türkistanda 70 lv satılır
  218. [ISTEK]+50 bedava çar
  219. Türkistanda msnli çar verene estergonda 40 lwl çar vereğim
  220. Metin2 Anatolia'kırmızı bayrak +65 char verene League Of Legendsde 30 level char
  221. Alesta Bedava çar veren varmı +30 msnli :/
  222. Alesta Bedava çar karşılığında intro veririm .
  223. Turkuaz Serverde +42 Lwl Savaşcı Bedensel
  224. 76 level yakamoz satılır
  225. herhangi bir servera giren car arıyorum lvl farketmez veren mesaj atabilirmi
  226. Osmanlıda hesap aranıyor..
  227. Metin2 Char Verene Silkroad ta 70 LVL Chine/BOW Char Vericem !!
  228. Türkistanda +40 +50 BEDAVA CAR ARIYORUM
  229. Bedavadan Çar Arıyorum
  230. Mehmetçikte +40 Lv Lazım
  231. İstek Mehmetçikte +40 Lv Lazım
  232. mehmetcikte +50 lvl üstü char aranıyor
  233. Çar verirmisniz Lütfen +30
  234. Efeste açılan 1lvl çar lütfen
  235. Metin2 Çarına S4League Çarı werilir S4League Çarı =45 Full Fp +40 metin2 çarıan weril
  236. Mehmetçik'te Hesap ve Item Aranıyor Car Lvl Farketmez Önemli !
  237. İzmir İçi +55 P Çar
  238. Ayasofyada İtem lazım.
  239. Nefertiti 1 lwl char lazım
  240. Arkadaşlar bedava çar verin lutfen
  241. Arkadaşlar HerHangi SvDe Yang alınır En Az 100 M Yada Karakterde Olabilir
  242. Osmanlıda beni kasacak varmı
  243. Kaos'ta 75 level bedensel ne kadar eder ? Acillll
  244. Metin2 72Level Savaşçı BEDAVA!
  245. Mehmetcikde 72lv g.b. savaşçı /yan çar63lvl sura k.büyü beleşe dağıtıyorum. itemli
  246. Mutlaka okuyun yardıma ihtiyacım var
  247. Çar arıyorum Bedava
  248. Mehmetçik Serverine giren hesap
  249. Metin2 105 LwSura Satılır..
  250. Arkadaşlar unicornda item verebilecek olan varmı